Canon LEGRIA HF R17 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF R17 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mabuhay73 24-08-2010
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R17 zwart

Deze camera in juli dit jaar gekocht en gelijk meegenomen op vakantie naar het verre oosten. Het eerste wat opvalt,is dat de camera erg gebruiksvriendelijk is. De camera is makkelijk in te stellen en herkent automatisch gezichten. Het geluid is zeer goed bij het afspelen op de tv, het beeld is mooi en natuurlijk. De meegeleverde software is ook gebruiksvriendelijk. Met deze software kun je bijvoorbeeld het geluid verwijderen en je eigen muziek importeren op de video.In juli was ook nog de actie cash back en heb een maand later ook nog eens 50,- euro terug gekregen van Canon.
Alles bij elkaar: Een lichte gebruiksvriendelijke camera met prachtig beeld en geluid.

harkes 26-07-2010
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R17 zwart

Heb twee weken geleden een Canon Legria HF R17 gekocht.
Om te zien en in het gebruik een fantastische camera. Geen bewegende delen, dus weinig kans op bijgeluid (zou je denken). Snel wat scenes opgenomen en bij het terugkijken hoorde ik af en toe een ratend bijgeluid. Zoiets als je vroeger bij een projector hoorde. Terug naar de webwinkel (Camernu.nl) en daar hoorden ze het ook. Ik kreeg direct een andere camera mee, maar die bleek het zelfde euvel te hebben. Contact met Canon, maar die gaf niet thuis: Product Limitation, wat dat ook moge zijn. Ik moest maar genoegen nemen met het bijgeluid!!
Link (om het te horen): http://www.youtube.com/user/harkg00#p/u

retlaw67 11-06-2010
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF R17 zwart

Wij hebben deze camera nu een paar weken in bezit en raken er steeds meer enthousiast over. De kleuren zijn warm en superscherp en de camera volgt als vanzelf het onderwerp dat je filmt.
De geluidskwaliteit is bijzonder goed, al blijft windruis altijd een niet te verhelpen probleem, maar dat ligt niet aan Canon.
Er zijn legio instellingsmogelijkheden in het menu en de weg wijst eigenlijk vanzelf.
Mocht je een Mac hebben, dan is deze camera daar volledig compatible mee. Een filmpje in iMovie is zo gemaakt.
Bovenop al dat leuks kregen wij ook nog 50 euro retour van Canon en kan je een filmcursus voor weinig bij hen volgen.
De camera voelt degelijk aan, maar over die degelijkheid kan ik feitelijk nog niets zeggen, daar heb ik hem te kort voor.